Very very trött...

Söndag, slutet på veckan. Fjärde dan i rak på jobbet och det va faktiskt riktigt segt på eftermiddan/kvällen. Huvudvärken kom och har fortfarande inte gett med sig. Inga tabletter har jag hemma heller så det är bara att stå ut. Får hoppas på att det gått över tills imorgon, men vore ju toppen om värken kunde försvinna nu ikväll så man kan somna gott. 

Sista veckan gubben jobbar natt sen blir det två-skift. Skitbra tycker jag. Som jag alltid brukar säga så finns det för och nackdelar med allt här i världen, men det ska bli skönt att få ha nån bredvid sig i sängen.

Förutom lite trötthet och skalleper så mår jag toppen! Imorgon ska jag upp skapligt, tvätta ett par timmar och imellan det så blir det nog en powernap eller två;)

Jag har lite jobbtider framöver och det känns bra. Dagarna går mycket fortare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0