Ge mig ork...




En trött gris. En trött Malin.
Känner mig omotiverad. Deppig. Seg. Irriterad. Sur. Ledsen. Besviken. Stressad.
Ja, jag kan lägga till flera ord om hur jag faktiskt känner mig idag.
Orkar inte städa, inte gå till gymet, orkar verkligen INGENTING.
Jag är nervös ifall det skulle vara början till en mindre depression.
Jag vet inte, vill nog heller inte veta.
Tror inte att det är det utan brist på sömn, mat, det sociala, pengar, familjeskäl etc.
Ibland måste man få tillåta sig att ha såna här dagar. Veta att det är helt ok att vara däven och ledsen.
Det kanske är PMS jag lider av? Eller så har bägaren runnit med all tristess och ledsamhet.


Världens tråkigaste inlägg. Varför gnälla här. Ni ska ju bli glada när ni läser min blogg. Jag vill förmedla glädje!
Dock inte idag. Ni får stå ut.




Älskar verkligen min sambo. Han får mig på bra humör och kan hantera mig bra när jag känner mig såhär.


Dags för en kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0