Om mig

Snodde denna av Jessica, hoppas det inte gjorde nåt :)

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Massor har abonnemang.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Jepp, många kyssar.
3.Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag? Joel och Tessan.
4. Hur lång är du? 162 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm, måste nog vara Iskallt Mord som gick på Tv igår kväll.
6. Hur löd ditt senaste sms? Hej gumman. Vaknade nu... bla bla bla.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Ringa tror jag. Men smsa är alltid kul.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
9. När såg du din mamma senast? Hmm, Nån av mellandagarna.
10. Icke godkänt i något änne? Jepp Svenska B på gymnasiet. På grund av att jag inte hann göra det sista provet.
11. MVG i något? Ja, Estetisk verksamhet och nu fick jag MVG på Vård och Omsorg på Komvux =)
12. När vaknade du idag? Klockan 6 slog jag upp ögonen.
13. Vilken är din favoritplats? Soffan framför en bra film eller i sängen med älsklingen.
14. Vilken plats föredrar du minst? Tvättstugan.
15. Vart tror du att du befinner dej om 10 år? I ett fint hus ute på landet.
16. Hur stor är din säng? 1.80
17. Vad sover du i? T-shirt. Frusen av mig.
18. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har 2. Joel har 2.
19. Var har du bott/ bor? Mantorp, Linköping, Sjögestad, Skänninge och nu Mjölby.
20. Tycker du om Kinamat? Klart, vietnamesisk kyckling är starkt och gött.
21.Tycker du om kaffe? JAAAAA!!! Älskar kaffe.
22.Vad dricker du helst till frukost? Kaffe eller juice.
23. Kan du spela poker? Ja, men det var längesen.
24. Känner du nån med samma födelsedatum som dej? Ja det gör jag.
25. Vill du ha barn? Mm, det vill jag.
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska, men är urkass på språk.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, några gånger.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor, smink.
30. Äger du dyrbara smycken? Ja har en del som ligger i lådan.
31. Kan du rulla med tungan? Jepp det kan jag :P
32. Vem är den roligaste människan du känner? Det är nog min pappa.
33.  Vad har du för ringsignal? Östen med Resten eller vad dom nu heter.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, men inte här hemma.
35. Vad har du närmast dej just nu som är rött? Tomten i fönstret.
36. Kan du byta oljan på bilen? Nope.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Carolina Gynnings.
38. Dansar du i bilen? Lite svårt.
39. När var du i kyrkan senast? På skolavslutning när Joels systers barn fick sommarlov.
40. Hur många hål har du i öronen? Inga nu men har haft i båda öronen.
41. Har du någon piercing? Inte nu men haft på ett intimt ställe.
42. Har du någon tatuering? Nä, men haft funderingar på en.
43. Har du provat droger? Ja, alkohol, cigaretter, snus.
44. Röka eller snusa? Snusa om jag fick välja.
45. När blev du av med oskulden? 16 på gymnasiet.
46. Har du pojkvän/flickvän? Sambo och förhoppnings min blivande man i framtiden.
47. Har du ett bra sexliv? Ja, dumt och klaga ;)
48. Vad är ditt mobilnummer? 0733...........
49. Vad ska du göra ikväll? Jobba mellan halv fem och nio.
50. Har du några syskon? Ja, två yngre bröder.

Så där nu har ni 50 fakta om mig!

Kommentarer
Postat av: brinken

Tjo :D stal listan ifrån dig då :)

2009-01-08 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0