Stronger than Jesus




Namnet på min titel för detta blogginlägg "Stronger than Jesus" är en av mína favvolåtar just nu av A Camp.

Idag har jag jobbat, ja det har jag nämt tidigare här i bloggen. Skönt att timmarna för denna helg är gjorda, imorgon är det ett nytt pass som väntar utanför dörren och det är bara att köra på!

Jag vet inte om det är hormonerna som spökar eller om det är det tråkiga klimatet. Jag känner mig så irriterad, ofokserad och less på mycket. Känner att jag liksom står och trampar på samma ställe och aldrig kommer nånstans.

Det känns som att tiden springer i fatt en, jag vill att det ska hända nåt kul, nåt spontant!!

Förresten så blev jag himla överraskad igår, när jag kom hem så hade gubben städat  =)
Det om nåt, nu när jag känner mig såhär gör att det tänds en gnista ;)

Hoppas att ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0