FREDAG



Jag säger som Caroline af Ugglas..

Snälla, snälla.. "ge mig regn!"

Hade kunnat betala hyra för att bosätta mig i glassfrysen på Ica.
Vi käkade lunch ute idag och det är guld värt att slippa stå vid spisen i denna hetta.
Ikväll ska jag springa upp och ner i tvättstugan eftersom jag var dum nog att boka fel tid i veckan, och det fanns bara denna. Har massor tvätt. Joel ska ut till en jobbarkompis och grilla lite, ta någa öl och så. Ja, lite avundsjuk måste jag väl säga att jag är. Det hade varit gudomligt gott med en iskall bärs, men jag får nöja mig med sodavatten =) Köpt hem lite jordgubbar också som jag ska äta med kall mjölk. Kommer bli en seg kväll detta.

Det blir vad man gör det till :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

du kanske vill ha lite sällskap ikväll;)? hör av dig isf, en tjejkväll med massor jordgubbar är aldrig fel :D o myskläder såklart!!

2009-07-03 @ 16:23:35
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0