MÅNDAG

Längesen jag bloggande nu så det är väl på tiden för lite uppdatering =)

Helgen var hur härlig som helst, vi hade bra väder förutom blåst, ätit gott, sovit bra, haft mycket trevligt sällskap, mysiga små utflykter, ja en perfekt helg enligt mig.

Kände mig trött efter jobbet och slumrade till i bilen på väg ner till Öland, men framåt kvällen så blev jag piggare =)

Någon kamera hade jag inte med mig utan det fick bli Joel som tog alla korten. Ja här kommer dom:









Ja, nu orkar jag inte lägga in fler, kommer kanske några till ikväll.. Ska försöka ta en magbild också om jag kommer ihåg! Är väldigt trött i huvudet efter mycket slit och släng på jobbet, många långa dar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0