MÅNDAG

Hade tänkt ta en magbild och visa eftersom det är ny vecka, men det har inte blivit av, så om jag kommer ihåg så kanske jag tar fram kameran imorgon för en liten bild på magen.

I Söndags jobbade jag extra sen var jag så trött så det blev inget inlägg. Det var vila som gällde.

Idag har jag inte gjort så mycket, slappat, ja bara tagit det lugnt helt enkelt innan det var dags att gå till jobbet för ett 16-21 pass. Det gick bra, även om jag fortfarande lider lite av värmen. Jag blir så varm, svettas som en gris. Benen är inte så svullna nu, var MYCKET värre i Söndags, kunde jag knappt gå. Ska smörja lite och försöka lägga upp dom lite högt innan jag somnar. Tog en dusch nu och det var otroligt skönt... Hoppas nu på bra sömn, med tanke på att jag ska upp halv 6 imorgon. Jobba again and again. Så ser min dag ut, och om orken, lusten och viljan finns så ska jag försöka ta tag i dammsugarn imorrn kväll. Men det återstår och se. Jag försöker lata mig när jag får tillfälle =)

På Torsdag åker vi till Öland, om det inte är pissväder. Vi åker direkt när vi slutat jobba :) Sovplats är redan fixat =) Hoppas dagarna går fort nu.

Natti Natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0