ONSDAG



Åh, nu har vi eller iallafall jag överskridit våran "budget" för denna månad. Inte för att vi följer en sådan, men nu känns det som att det banne mig får räcka med inköp. Förutom mat såklart. Egentligen var det ju meningen att vi skulle handla i mitten på månaden, för att ha lite mer koll, men eftersom vi haft tid och lust så har vi fixat en del redan. Men kul är det!

Inga mer spontanköp, månaden är lång. Månaden har inte ens börjat. Och med den dåliga lön jag fick så känns det mer motigt.

Fast det är roligt som sagt :) Det är värt varenda krona. Älskar bebissaker =)

Bilder kommer senare.. kameran är på laddning,


Vi åkte till Norrköping och kollade lite, inte i själva centrum utan vi var lite utanför sen stannade vi till på Löfstad slott och kikade. Lunchen fick bli ute eftersom klockan sprang iväg och magarna kurrade. Lite slöa är vi också allt och unnar oss en del nu. Lika bra och passa på.

Ett fikastopp i Mantorp hann vi också med hos Joels syrra på lite kaffe :) Jag önskar att jag kunde känna mig mer social, men jag känner mig mestadels trött, butter, hängig, tråkig.... När man är ledig kommer tröttheten. Hjärnan vill en sak, kroppen en annan och det får jag leva med nu när jag är gravid. Sen får jag skylla mig själv för att jag är envis som en åsna! Inte tackade jag nej idag heller...

Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh kul, vad blev de för saker ? nyfiken..

2009-07-29 @ 20:41:07
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: jennifer

åh älskar dom påslakanen, måste va ett exakt lika dant fast ja köpte med spöket laban häromdagen, också brunt :) Ja men de går ju utmärkt att lägga en sådan där skötbordsdyna på sängen lr bordet o byta, inga konstigheter :) mm men de blev inte så mycket shoppande, nu vill ja bara få en vanlig kropp o handla massa snygga höstkläder ;)

2009-07-29 @ 23:00:34
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0