TISDAG

Klockan går segt. Men jag har haft en bra dag än så länge. Lunchade med Sandra och hennes gulliga dotter =) Fick en hel bunt gravidtidningar men dom blev kvar i hennes bil, eftersom jag tog en snabbvisit in på Lindex. Var tvungen och köpa eye make up remover, den stora favoriten är den från H&M, men eftersom jag inte har nåt ärende in till stan så fick det bli en annan från Ldb. Hoppas den är bra! Sen köpte jag en ny puderborste. Köpte en dyr ifrån Kicks för länge länge sen och med tanke på att den var dyr så trodde jag ju att den skulle vara i bra kvalité. Men så fel jag hade! Den gick sönder och har legat trasig ett bra tag i sminkväskan nu, så det var dags att inhandla en ny. Måste köpa lite nytt smink också, men än så länge är det väl inte akut och det kostar ju en del när man ska ha några produkter så det får vänta.

Ska fylla på kaffekoppen en gång till, sen göra mig redo inför jobbet. Ett femtimmars pass är helt ok, jag är ju ledig imorgon och då borde jag ta tag i och städa här hemma..!!! Om det nu inte dyker upp nåt roligare :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

ja vill du ha nått roligare att göra hör av dig, saknar dig ;) Kram

2009-07-28 @ 18:56:21
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0