Forts ONSDAG






Vecka 24 och jag mår bra förutom halsbrännan, känner att  hela jag har blivit rundare. Men det är ingenting som jag själv mår dåligt över för jag vet att det hör till och jag vet att jag kommer gå bort dom extra kilona sen sakta men säkert.

Ja, men undrar ju vad det är för en liten krabat som man har i magen, är det en liten tös eller en pojke till busunge? Hmm, ja det spelar ingen som helst roll. Vi blir glada för vad som. Man undrar ju även vem han eller hon kommer vara lik mest. Inget är som väntans tider...

Nästa vecka är dags för ett nytt besök på MVC :)


Idag har jag inte gjort så mycket. Tog mig en kraftansträngning och gick ner til Arbetsförmedlingen. Snälla dom är därnere. Hjälpte mig fylla i lite papper och upplyste mig även om att jag kanske ska få retroaktivt eller om jag har tur en höjning ;)

Skattepengarna har kommit! Jag trodde jag skulle bli gladare. Och visst är jag glad, pengar man inte räknat med. Men jag ska faktiskt spara lite av dom, för som ni vet så har vi mängder med grejer att inhandla till bebis. Visserligen har vi sparat en del, men alltid skönt att ha lite överskott.

Dags för lite kaffe tror jag, skriva matlista med.. Eftersom jag fått ett långt jobbpass imorgon (13-21) så måste vi ta handlingen idag.

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: jenny

men vilken gullig mage du fått =) syns minsann inte under arbetskläderna!! ha de gott! kram

2009-06-12 @ 19:33:55
URL: http://supersylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0