MÅNDAG

Trots trötthet så lovade jag er att jag skulle visa lite bilder på det vi handlade i helgen. Tog ett spontankort på magen också. Går nu in i vecka 27...



Från i Torsdags..







Ikväll





Här kommer lite bilder på "bebis-prylarna" ( Tack Nina för den praktiska listan, det gick smidigare tack vare den! )








Självklart köpte vi mycket mer än så men jag orkar inte rota fram allt. Tyvärr. Det blir alltid mer än vad man tror när man åker sådär. Nu får det vara slut på shoppandet för ett tag (om jag inte springer på nya fina gardiner till köket eller soffbord till billigt pris), det gäller dock inte nödvändiga saker, men pengarna försvinner fort. Lite här och lite där blir mycket i slutänden. Nu har vi så vi klarar oss med det mesta, dom två stora grejerna vi har kvar är spjälsäng och skötbord. Nu har vi ju en större bil också så det enda som kan stoppa oss nu är tiden och orken ;)  Vi jobbar om varandra och när vi båda kommer hem är vi supertrötta, värmen bidrar till mycket även om jag gillar den skarpt. Det som är skönt är att jag betalar av på mitt CSN-lån, det är tråkiga pengar, men ändå inget jag ångrar. En utbildning är alltid en investering i sig själv och jag har fortfarande planer på att plugga igen, vi får se nu väntar en höst med mycket som händer. Som jag brukar säga, en sak i taget. Det blir bäst så!

Kommentarer
Postat av: Brinken

Söt och go om magen :)



massa sött till den kommande med =)

hade kalas! kramar

2009-06-30 @ 01:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0