ONSDAG

Inget jobb än så länge i sikte, förutom på Fredag och Lördag. Kommer bli en riktig jobbarhelg för Joel ska också jobba extra i helgen, dom har mycket och göra nu. Alltid bra med lite extra till komp etc. Igår hade jag en såndär tråkig dag, satt och ringde runt till a-kassan osv, men vet nu hur det ligger till iallafall. Dessutom måste jag ner till Arbetsförmedlingen idag och lämna försäkran så jag får lite pengar. Kommer va sista gången nu som jag får pengar via det, eftersom jag måste gå ur det när sommarviket börjar. Skönt att man även fått lite klarhet i hur mammapenningen funkar, hur dom räknar etc. Nu hänger jag med i. Papper hit och dit, inte konstigt att man blir förvirrad ;)

I natt drömde jag så konstigt.. Känner mig tung i skallen nu. En period försvann dom här drömmarna, men nu har dom kommit tillbaka igen.

Bebis sparkar för fullt, kände en spark direkt när jag slog upp ögonen. Mysigt! :) Även fast jag är trött och så så känner jag mig på bra humör =)

Nu ska jag äta lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0