ONSDAG



Tvättdags här på Lagmansgatan 17, sånt som inte är världens roligaste, men som måste göras! :)
Har ganska mycket tvätt eftersom jag bäddade rent igår sen tänkte jag slänga i mina sandaler också, fräscha upp dom lite ifrån tåbiran ;)

Hoppas kanske kunna hitta några snygga sommarskor idag. Behöver faktiskt det då jag egentligen bara har ett par vettiga ballerina just nu, mina jobbtofflor och foppaskorna har jag dumpat. Dom använder jag endast när jag springer upp och ner i tvättstugan, slänger sopor eller springer över till Tessan. Har fått så himla ont i fötterna av dom.

Rätt seg nu. Var trött när alarmet gick igång, ville helst ligga kvar en stund till. Men så bra har man det inte. Kommer bli skönt den dagen man har en egen tvättmaskin inne i hemmet, kunna slänga i tvätt när man vill, slippa tänka på tvättider, man blir mer flexibel. Nu blir man låst.

Kaffetarmen suktar efter koffein nu. Sätta på ett par koppar kanske och inta lite frukost.

Förresten, farmor ringde igår och jag berättade att jag var lite småkänslig för nya hundar, men hon sa att deras hund var så larvig och rädd, ja nu känns det mycket bättre ;) Får nog bli ett besök där snart. I helgen kanske i samband med att pappsen kommer.

Have e nice day! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

ja jag saknar inte tvättstuga precis..;-)

2009-06-03 @ 15:57:17
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0