SÖNDAG

Känner mig just nu tråkig för jag har verkligen ingenting roligt att berätta. Känner mig bara frustrerad och irriterad för att det är så ljust ute och att jag inte kan somna. Låg en bra stund i sängen, känner av tröttheten, men ändå vill den inte hänga i. Attans! Sömn är viktigt och får jag tillräcklig med god sömn så mår jag mycket bättre. Ju mer jag tänker på det, desto svårare blir det.

Hursomhelst. Det gick finemang på jobbet. Fick lite ont i fötterna, men inte så konstigt efter mycket spring en hel helg. Nu känns det dock lite bättre. Fick Joel att trycka lite på dom efter mycket om och men ;) Jag är ju så kittlig också! Ryggslutet känns lite irriterat, men tills imorgon har det nog gått över. Det brukar ge med sig efter lite vila. Har tyvärr inte kommit upp i så många timmar denna månad, it sucks! Jag är ju van att få skapligt, kan glädja mig med att det blev lite extra fyllnad nu i helgen då det varit storhelg. Ändå känner jag inte att jag jobbat tillräckligt, fast det inte är mitt fel. Jag vet, dumma tankar. Jag måste tänka på mig själv, hälsan måste komma i första rummet, men jag vill så mycket. Vill känna mig nyttig.

Som det ser ut har jag en vecka semester. Eller semester och semester, har ju fortfarande sysslor att göra men jag har inget jobb inbokat eftersom hon jag jobbar för inte börjar sin semester förrän nästa vecka. Både bra och dåligt. Hoppas på bra väder, och det ska det ju bli om man nu kan lita på´t =)

Ikväll gjorde "kocken" här hemma tacos. Gottigott! Efter det höll jag på att somna i soffan. Vaknade av att jag hörde mig själv börja snarka och dregla :P Humöret var inte på topp kan jag lova när jag insåg att klockan inte var så mycket och att jag blev dödstrött där för en stund.

En bra nyhet är iallafall att vi har fått bilen såld. Min käre fader ska köpa den. Så om vi får den nya bilen i veckan så får jag ta den vi har nu till Småland. En färd på ca 2 timmar och så långt har jag aldrig kört ensam. Lite pirr, mest nervös för att jag ska köra fel i Jönköping, men man ska ju inte ta ut nåt i förskott. Skönt att den biten är över, vi var lite oroliga att det skulle dröja ett tag innan nån ville ha bilen, men sen ringde Joel pappa och efter lite betänketid så nappade han. Han om nån behöver en skaplig bil, så det är på tin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0