SÖNDAG

Snart ska jag slänga mig i soffan och kolla på Söndagsparty med Filip och Fredrik, älsklingen är ute och går. Han ska försöka komma i form nu, han är duktig så gullig så. Skulle följt med  men sen jag blev gravid så har jag blivit så andfådd och jag kommer inte kunna hålla hans tempo, så det får bli en egen liten promenix imorgon ;)

I morse mådde jag inget vidare, vaknade somnade om, gick upp, lite yr, lade mig i soffan, somnade.. Ja ingen rolig förmiddag. Men vi tog oss i kragen och åkte in till mamma, fira lillebror =) Han fick en peng som han får köpa vad han vill för, skitsvårt att köpa nåt i hans ålder.  Det var trevligt!

Åkte även till Elgiganten lite snabbt och handlade en sodastream, kostar lite men värt det eftersom jag dricker mycket kolsyrat. Problemet är hur vi ska få plats med allt. Vi har redan fullt som det är med kaffebryggare, micro, mixer etc och nu en sodastrea, men vi har planen på att köpa ett litet bord och ha i hörnet. Det får bli lite provisoriskt såhär nu, har ju inte tänkt bo här hela livet liksom. Usch, nej!

Hoppas att jag mår bättre imorgon och att jag får lite jobbtider i veckan.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0