TISDAG

Kom precis ut ifrån sovrummet då jag suttit och kliat Joel på ryggen en stund, dessutom så pratade vi lite. Bara om bra saker förstås =) Vi har ju knappt setts på hela dan/kvällen eftersom han har jobbat och åkte typ direkt efteråt till Motala och kollade på Speedway.

Jag har suttit ute här hemma på gårn i flera timmar idag. Varmt, men skönt. Linnet jag hade på mig blev sjöblött av svett. Jag svettas nåt så otroligt mycket nu, nåt som jag inte haft problem med innan. Men det är ju också sånt som hör till.

Satt ute och fikade med Tessan och hennes kompis Anna från Norrköping och det var trevligt. Det sociala är nog så viktigt. Sen gick jag hem och lagade mat, magen började kurra. Råkade somna till en kortsnutt på soffan i ca en halvtimme, sen gick jag ut till lekparken igen.

Haft kaffebesök här hemma ikväll också då jag var ensam, Tessan kom över på en kopp. Truten gick som aldrig förr. Det brukar dom ju göra när vi sätter igång. Känner mig trött i huvudet nu. Tror mycket beror på värmen.

Ringde mormor förut och vi har en dejt på Torsdag inne i Linköping. Imorgon ska jag tvätta hela dan.... Boooooooring!

Nu verkar det bestämt också jag ska köra dom 25 milen ner till pappa på Fredag...... *pirr i magen* :) Men jag måste för min egen skull, jag måste prova på och köra långa sträckor med mycket trafik. Det är min egen förlust om man skjuter det på andra, för i framtiden kan jag hamna i situationer där jag måste åka långt och ju mer man kör desto bättre går det ju. Jag vet att allt kommer släppa när jag sätter mig i bilen, det gör det jämnt. Det kommer gå bra. Det måste gå bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0