TORSDAG

Drömde sådär konstigt igen, mardrömsaktigt. Fan, va obehagligt det är! När man slår upp ögonen vet man inte om det är sant eller inte. HEMSKT.

Från nåt tråkigt till nåt roligt :) Hittade en vagn på Blocket igår, en Crescent. Dom skulle ha 3600 för den och nu kostar den närmare 7000-8000 i affären, här har man kollat upp =) Det är en sportig, rymlig sak. Det följde med massor med grejer, det enda ingen skötväska dock, men det köper vi oss en.Antingen en i original eller en i Ullared. Först var det tänkt att jag ville ha en svart vagn, men sen hittade vi den här. Billg och bra. Joel tyckte den var snygg hehe.Så imorgon när Joel slutat och innan jag börjar jobba så ska vi åka och hämta den. Dom som har den har bara använt den 3 månader. Dessutom har den vunnit en massa olika priser på olika tidningar.

Nytt är alltid roligt, men jag känner faktiskt att det inte spelar nån roll. Kan vara skönt att ha lite pengar över sen när bebis kommer också. Till oförutsedda utgifter och tills pengarna kommer i rullning. Mycket med allt nu!

Hoppas denna dag/kväll går fort och att det kommer gå bra på avdelningen. Jättelängesen jag var där, så jag känner mig ovan ;(

Lite kaffe till mig ;) Solen skiner så var ute och gotta er ni som kan. Bilder på barnvagnen kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0