TORSDAG

Snart dags och krypa ner i sängen. Har svinont i fötterna efter att ha sprungit på stan med mormor och mamma ;)

Åkte med pendeln halv två och mötte upp mormor, vi gick runt lite och jag fick en färgstark tunn blus och en svart kofta =) Sen provade jag några kortbyxor, men usch.. mina lår är förskräckliga rent ut sagt! Inget passade :/ Dåligt med kjolar vad det också, men så är det ibland. Jag är nöjd ändå! Kändes som julafton, blev bjuden på mat också på Hamlet, har blivit en standard ätit där två gånger med mormor nu. Idag åt vi dagens lunch (fläskytterfilé med kokt potatis och örtagårdssås) Visst låter det gott? Sen blev det en kaffe på det.  Vi satt och pratade länge om allt möjligt. Vi kom in lite på tråkiga saker, men lätt att det blir så.  Jag fick med mig en kasse med nya fräscha badlakan och lite annat smått och gott som hon shoppat på sig =) Kände mig väldigt bortskämd och det hör ju inte till vardagen precis.

Mamma ringde bra tajmat när vi hade ätit färdigt så vi gick ner och mötte upp henne efter jobbet. Småpratade lite sen tog mamma och jag en snabbrunda. Hon bjöd på glass ute i solen, sen gick jag till pendeln med tunga kassar och svullna fossingar. Hemskt när man har ont, särskilt under dom, känns som man går på stenhård asfalt för det bara värker och svider! Skena på stan är nog inte min grej längre, speciellt inte nu.

Kan visa bilder efter helgen på det jag fick. Nu orkar jag inte tyvärr.

Imorgon blir det att gå upp halv åtta, min farbror kommer hit och vi ska skjutsa Joel till Motala för att hämta nya pärlan ;) Han stannar och skriver på papper och Peter och jag åker brassar ner mot skogarna i Småland där pappa väntar med lite lunch innan det blir en tripp till Gekås. Om inte värken i fötterna har släppt tills imorgon, då kommer det bli tufft. Synd att det inte finns nåt som man kan smörja under fötterna som lindrar. Förslag nån? Jag ska köra ner imorgon, ca 25 mil. Nervositeten har släppt helt otroligt. Jag är mer nojjig över om jag blir illamående eller får kramp i benet, det kommer rätt som det är. Hmmm...

Dags att sussa strax tror jag.,, Ha en fortsatt trevlig kväll, vi hörs efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Malin

2009-06-28 @ 20:15:47
URL: http://malleliten.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej.. hoppas allt är bra. tänkte bara höra om det är ngn spec affär den där chokladen finns på? letade som en tok på ica utan bra resuktalt! kram

2009-06-28 @ 20:17:52
URL: http://malleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0