TORSDAG

Nu är jag mätt! Käkade upp min matlåda =) Eller inte själva plastbyttan utan innehållet, glutenfri pasta med broccoli och stekt bacon =) Smakade lite rester på jobbet, svingod fisksoppa =) Så lådan fick följa med hem igen.

Det har gått jättebra på jobbet, småsegt i morse innan jag kom igång, mådde illa men sen gick det över.

Kvällen blir lugn, lite manikyr kanske och sen blir det jordgubbar och mjölk :) Fick ett stort leende på läpparna när jag öppnade kylen. Joel köpt hem till mig =) Jag har nog världens bästa pojkvän. Han är mitt allt den killen.




GÖTT GÖTT!


Jag har ev fixat en spjälsäng nu också. En jobbarkompis hade en ståendes hemma, vi kunde få den sa hon men jag erbjöd mig att betala nåt, får se hur det blir och om vi kan hämta den. Hon skulle kolla lite. Toppenbra isånafall, spelar inte mig nån roll om sängen är ny eller begagnad tror inte bebis blir lyckligare för en sprillans ny, finns så mkt annat som man hellre kan lägga pengarna på, men som sagt blir de tinte än så måste vi ju köpa en ny. Det märks.

Känner mig lite frusen :/ Får inte bli sjuk.. Får inte, får inte.....!


Fick hem papper idag från f-kassan, ska kika lite på det. Dessutom har jag fått hemskickad en telefontid till min dietist. Ett jäkla tjat om min gliuten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0