5 dar

En riktig jobbvecka det här!

Från att inte ha några jobbtider så har jag fått en hel del. Kommer inte bli en jätterik månad av timmar, men det känns bra och det går framåt. Jobbar fem dar i streck, och det ger utslag i trötthet i både kropp och själ. Men jag kan inte tacka nej, inte nu när jag får chansen att jobba och får tider. Jag är nöjd. Önskar dock att jag vore piggare, då skulle det underlätta massor, men nu känner man ju att man lever och att ligga i soffan och äta ostbågar, nja det blir nog tröttsamt i längden det också.  Två dar kvar av denna vecka. Imorgon slutar jag klockan 14 och det är skönt. Fredag går jag heldag, nästan nio timmar. En fullspäckad vecka med andra ord.

Nu blev det ytterligare ett inlägg om jobbet. Men va sjutton. Hmm, ja var har hänt annars? I helgen var vi hos farmor och käkade go mat. Tog en sväng till Mio och dom har sjukt snygga möbler där. Skulle vilja handla, en MASSA nytt. Eller åtminstone kunna komplettera till det vi har. Så det blir färdigt nån gång. Har fortfarande en hel del som ska komma till innan jag känner mig nöjd med hemmet vad gäller möblemanget.

Men, det kostar att ligga på topp som allt annat. Och att ta på avbetalning, Det kommer inte på fråga! Här ska det handlas kontant. Sån är jag ;)

Sitter här nyduschad och fräsch. Börjar frysa om tassarna så jag ska nog klä på dom lite.

ULLARED. Jag vill dit. Fasen att man inte kan få lön den 25e då när dom flesta får den. Antingen blir det en bussresa eller en tripp med bilen, men jag ska dit snart. Du och jag Jennifer. Shopoholics :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tror inte dom kan fixa det då om du ber dom snällt? Jaja vi får höras om de. en lunch snart :D

2009-03-11 @ 20:36:48
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0