City gross

SÖNDAG IGEN!

Veckorna går så jäkla fort. Speciellt när man jobbat varenda dag också. Förutom nu i helgen. I Fredags var vi iallafall på bio och såg "Män som hatar kvinnor". Den va ruskigt bra! Innan det blev vi sugna på thai mat så det åkte vi och köpte. Nudlar med stekt kyckling det är ju bara för gött asså.

Igår va det en riktig slappisdag. Vi sov rätt länge. Eller jag, låg mest i soffan hela dan och kollade på TV. På kvällen blev det en titt på Melodifestivalen och jag tycker att låten är helt ok. Hellre den än Ugglas iallafall. Så dålig. Texten är väl sådär, men människan kan ju inte sjunga! Det är bättre att hon håller sig till det som hon är bra på. Stackars Måns blev besviken, och det kan man ju förstå. Som sagt, allt kan hända.

Idag har vi inte gjort så mycket. Gick upp skapligt. Käkade frulle och sen åkte vi till City gross och handlade till veckan. Vi brukar vara noga med att veckohandla, men ibland måste man ändå gå ner till ICA för att inhandla sånt som tar slut.

Hmm.. Söndag ja. Imorgon är jag ledig och det är så skönt. Vad jag ska hitta på det vet jag inte. Kanske gå ner till Kicks och köpa mig en ny foundation? Behöver en bra och det kommer kosta. Gör ju smink. Fast det är värt det. Annars måste jag försöka hålla lite i slantarna. Är ju ett tag kvar innan löning.

Har ni inga planer för imorgon så är jag öppen för förslag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0