MÅNDAG

Måndag igen. Helgen har gått i rasande fart. Jobbade fredagkvällen och lördan. Igår blev det slappt här hemma. Joel var hos sin mamma en svänga. Jag fick besök av Tessan och Albin. Hon ville låna datorn och betala räkningar. Sen tog vi en liten fika. Eller fika, med brist på fikabröd så blev det bara en kopp te.

Det är strålande väder, men av nån anledning så känner jag mig inte på nåt strålande humör. Tror det är tröttheten efter många timmar på jobbet. Skönt att vara ledig idag. Ska försöka göra lite nytta här hemma.

Imorgon åker man till Ullared och budgeten är tyvärr lite begränsad denna gång. Eller jag måste iallafall tänka mig lite för. Lättare sagt än gjort kanske då det oftast brukar hamna en hel del onödiga prylar i kundvagnen. Denna gång ska jag försöka ha lite koll åtminstone så man inte kommer till kassan och får chocken ;) Det ska bli riktigt trevligt att komma iväg.  Det som jag mest är ute efter är nya påslakan, och handdukar. Lite myskläder, underkläder etc.

Sen blir det ju standard med plastpåsar och bakplåtspapper :)

Fy, vad lat jag känner mig idag. Även att det är skönt att vara ledig. Så blir jag rastlös. Inte van att vara hemma känner jag.


Klockan är 12 nu och nu får jag banne mig sluta blogg och göra nåt vettigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0