MÅNDAG

Klockan är snart halv tio på kvällen och jag känner mig typ redo att sova...

Drömde en väldigt konstig dröm i natt och kände mig tung i huvet när jag vaknade. Gick upp ändå och käkade frukost, sen blev det lite slöande. Jobbet ringde och jag har fått fler tider. Känns bra, vet jag lite om vad som händer dom närmaste dagarna.

Gjorde lite mat, pytti panna och stekt ägg. Och sen för första gången i mitt liv så bakade jag GLUTENFRIA MUFFINS, med choklad. Smakar ju inte exakt som vanliga muffins med vetemjöl i, men dom blev godare än vad jag trodde. Bra att även jag har lite fikabröd i frysen, om man får oväntat besök =)

Tessan har varit här två vändor idag. En stund på eftermiddagen då vi snackade lite skit och sen va hon här nu för en stund sen och lånade datorn.

Imorgon ska jag ge mig själv lite sovmorgon i den mån jag kan och sen ska jag jobba. Ett kort pass på fyra timmar. Men det är rätt skönt det också.

Nu ska jag kolla lite hockey igen ;)


Kommentarer
Postat av: jennifer :)

vecka 14 nu :) skiljer ju typ exakt 2 veckor mellan oss:)

2009-03-17 @ 10:09:42
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: jenny

ja det hoppas jag med!! han va ju på vv med.. iom att jag inte har nån vidare inkomst så är det ju klart att det kommer både kännas o synas i plånboken =( men det blir väl bättre nån gång iaf!!

2009-03-17 @ 11:57:18
URL: http://supersylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0