Okej Okej...

Jag har verkligen blivit en usel bloggerska. Uppdaterar sällan och när jag skriver så blir det mest om jobbet. Ja, det är faktiskt en anledning till att jag inte har bloggat så mycket. Det har varit så mycket annat som tagit min tid och åter igen så har bloggandet kommit åt sidan. Jag tänker inte sitta här och lova att jag ska skärpa mig, för det löftet kommer jag bara bryta. Så sant.

Nu tvättar jag. Det var VÄLDIGT segt att kliva upp ur sängen klockan sju för att börja tvätta. Men man måste ju, har rätt mycket tvätt eftersom jag bäddade rent i sängen och för att inte tala om alla underkläder. Det blir en hel del, mycket strumpor. Idag har jag inga planer förutom att bli klar med den roliga tvätten, sen när Joel slutat så kanske vi tar en tripp och köper ringar till gardinstången. Mamma har sytt en kappa till datarummet. Det kommer nog bli fint! Får se så att hennes förkylning inte blir värre annars skulle hon komma en sväng ikväll, eller direkt efter att hon slutat jobba och lämna den.

I helgen har jag inget jobb som jag vet. Skulle faktiskt vara riktigt härligt med en ledig helg, då jag egentligen har lite annat som tilltalar mig mer än att fördriva tid på jobbet. Pappa kommer hit och hälsar på.. =)
 
Igår fick jag ett skönt besked, jag är lycklig.. Jag vågar vara lycklig, även fast jag tar en dag i taget och inte vågar hoppas på för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0