ONSDAG



Fick hem ett paket idag med en STOR flaska schampo och liten en med balsam. Det här måste bara göra susen på mitt slitna, trista hår. Nu har jag iallafall schampo för ett långt tag framöver då flaskan är på 1500 ml :)

Innan körde jag med clearasil eftersom jag har så torr hårbotten, men jag har hört att dessa produkter ska vara bra. Finns ju många olika till olika sorters hår. Visst, kostar det, men det är fasen värt!

Har beställt en ladyshave också, så trött på att raka med hyvel och epilator är inget för mig. Jag är så känslig. Provade en gång hemma hos mamma och aldrig mer. Fy vad ont det gjorde!!

Hoppas att jag får hem den snart  så jag kan testa =)



Nån som har tips på en bra foundation? Jag är trött på den jag har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar min, den är från Clarins Paris. Lite dyrare men räcker läänge. Br aför min något känsliga hy :)

2009-03-18 @ 15:30:23
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0