MÅNDAG

Here I go again!


Tanken var att jag skulle skriva ett långt inlägg igår, men det rann ut i sanden.


Helgen har varit som jag säkert nämt tidigare väldigt händelserik. I lördags var vi i Söderköping och i krokarna runtomkring med Joels mamma och Joels morfar. Vi var var vid Stegborgs fästning och kikade. Och avrundade dagen med lite mat i Söderköpings centrum =) Men ingen glass blev det, var ju inte soligt precis, det blåste och duggregnade.

Igår var vi i Malexander, en svänga vid Sommen och tittade på ett gammalt sanitorium. Det är så skönt när man har friheten att kunna ta sig till olika platser och jag är överlycklig över att ha en spontan kille som vill göra lite. Ibland känns det som att vi är som ett äldre gift par, vi åker och gör saker som många i vår ålder säkerligen inte skulle göra ;) Men jag tycker om det. Jag gillar våra utflykter och när vi får tid tillsammans. Lika bra att passa på nu, för sen lär man nog få fullt upp :)

Idag har jag heller inget jobb. Ju fler dagar som går desto mindre motiverad blir jag. Jag älskar att kunna vila och ta det lugnt, men rastlösheten kommer. Jag känner också att jag måste hålla lite extra hårt i pengarna då man har mycket saker som måste införskaffas sen. Och eftersom jag inte har mycket jobb, ja då blir det heller inte mycket pengar.

Det vore skönt om man kunde få en balans i vardagen.


Kommentarer
Postat av: jenny

heej! allt bra med dig?? nu fatta ja varför du fråga om min syrra hette susanne =) haha sist hon va här sa hon att din mamma e hennes "bästis" (eller vad man nu kallar det i deras ålder) hihi.. så komiskt egentligen!!

När e det beräknat att din lille bebis ska komma ut då??

Vet du förresten när vi får schemat för sommaren??

Ha det bra!!!

2009-05-11 @ 12:31:56
URL: http://supersylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0