ONSDAG

Nu är snart klockan två och jag har hunnit en hel del idag. Gick upp strax innan 6. Käkade lite frukost och sen kilade jag till jobbet. Slutade halv ett. Det har gått riktigt bra, förutom att det är otroligt varmt, kan man tänka sig hur det kommer bli i sommar. Känner mig svettig och äcklig redan nu, funderar på en dusch innan. Ja, får se. Börjar jobba klockan fyra igen.


Precis ätit ett stort lass med spaghetti och köttfärsås, det blev asgött! Står jag mig ett par timmar iallafall tills bebis börjar kurra igen =)


Fick schemat igår också kanske jag sagt. Jag är ledig en hel vecka om jag själv inte lägger in om mer tider. Det märks, Joel har ju inte semester då. Hade vart toppen annars,kunde man passa på att hitta på nåt. Ja som sagt schemat är helt ok, jag hoppas bara nu att jag orkar jobba båda perioderna och att inte graviditeten sätter stopp för det. Man känner sig annorlunda, allt tar mer på krafterna och man blir tröttare. Det ordnar sig. Jag kämpar på så gott det går =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0