ONSDAG

Sitter nu här med kaffekoppen bredvid mig, andra koppen idag. Dom säger ju att man helst inte ska dricka mer än tre koppar kaffe om dagen för barnets skull. Än så länge har jag nog inte uppnåt det, även att det kan bli en påtår lite då och då. Har haft en helt underbar dag tillsammans med Jennifer. Våran personkemi går verkligen hand i hand för även om vi inte sett på några veckor, mer ändå ibland så är våran relation så lättsam och stark att det inte märks. Vi har alltid kul ihop!

Köpte ganska mycket, såg en så himla snygg väska, jag vet jag älskar accessoarer, speciellt märkesgrejer ;) Det är alltid kul och köpa nåt nytt samtidigt som det är roligt att plocka fram nån gammal trasa som man inte använt på hundra år. Ska faktiskt ta och rensa upp här hemma, kasta sånt som är trasigt, dragkedjor som lossnat, försvunnit etc. Sånt skit är ju inget och spara på. Som sagt väskan kom inte hem, inte den fina scarfen heller, men det ska funderas på. Har lite annat som måste gå före.

Tänkte iallafall visa kläderna och det andra jag köpte till köket ;) Håll till godo!




                                                                                      
 


                                                                                       




 
Här kommer kläderna ;)

Mammakofta, as skön =)



Vita tights



Rosarutig blus



Rosa långt linne/klänning



Jeansleggings, efter misslycket köp på gina då leggingsen blev sträva efter tvätt så ska jag testa H&M:s =)


                                                                                         
 

Köpte ett par gardiner också. Jättefina, bruna, breda med fåglar på, men hmm.. ångrar nog det köpet. Men dom var på REA så jag har lagt undan dom tills vi flyttar ;) Får ta en titt nästa gång och se om jag hittar några andra som passar bättre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh när ja kom hem va ja ännu mer shoppingsugen, inte på kläder men på inredningsprylar. Vi måste ta en dag snart igen?? Gillar att vara med dig gumman. Kram

2009-05-27 @ 19:17:26
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0