ONSDAG

Mitt i veckan. Idag har jag inte gjort så mycket. Eller ja har tvättat hela dan, tänkte bädda rent i sängen också och borde ta fram snabeldraken och skura golven, men energin finns inte. Jag är så trött. Tröttheten har kommit tillbaka.

Det tråkiga är att vi inte åker till Helsingfors som planerat på Torsdag. Allt var bokat och klart. Men vi kollade på SMHI:s hemsida och det ska bli dåligt väder. Regn och blåst. Känns sådär och ge sig ut på Östersjön då. Dessutom hade vi en heldag att gå runt i Helsingfors, men då ska det ju va fint väder så man kan sitta ute.

Aja, vi har andra planer så känner mig inte så ledsen ändå. Vi funderar på att hitta på nåt annat senare istället.

Fick ett sms för en stund sen. Älskling fick besked från jobbet. Han får va kvar =) Vet man att han har jobb under semestern/sommarn åtminstone. Sen vet man ju aldrig vad som händer. Denna tid är osäker.


Vill att dagarna ska gå fort nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0