SÖNDAG

God Morgon! ;)

Klockan är exakt 1 minut över 6 och jag har varit uppe en halvtimme. Vaknade vid fem snåret, kunde bara inte somna om. Låg och vred på mig i säkert över en timme, sen gick det inte mer. Jag får väl ta och sova en stund sen när jag känner att jag blir trött, jag är visserligen trött nu, men inte så pass att jag kan gå och lägga mig :/ Det här kommer nog bli en lång dag...

Igår hade jag en supertrevlig dag/kväll med Linda, vi släppte av Joel i Skänninge och åkte till Ikano. Köpte en ny mascara och ett nytt fint läppglans;) Mascaran var ett måste, oavsett pris. Jag älskar en av Diors mascaror, har hittat min favorit som jag använt länge nu och så länge att jag känner att jag har råd med det så köper jag den även att det kan kännas i plånkan. Den är superbra iallafall!

Oj, lyssnar på Jordin Sparks nu på Spotify och utan att tänka på det så sjunger hon en julsång nu, hello christmas, känns liiiite tidigt för låtar om snö nu ;) Måste byta!

Hmm, just det. Vi var på Ikano, käkade snitzel med pommes och en massa god sallad som tillbehör, blev proppmätt så nån glass hoppade vi över som vi blev så sugna på när vi kom dit. Efter att ha kollat runt lite så ringde Linda sina päron och kollade om dom var hemma. Vi åkte dit, fikade på rabarberpaj och vaniljsås =) Fick även hem ett recept på ett gott bröd som tydligen är glutenfritt då hennes mamma också är allergisk. Tillochmed Linda tycker att det är gott, så det måste jag ju kunna äta. Det glutenfria som jag ätit hittils smakar pyton, bläääh!

Fick även hem en bunt med "Glamour"-tidningar. Så har lite och läsa nu om kvällarna innan jag somnar, gillar tjejtidningar speciellt om mode och annat skvaller så det passade mig utmärkt.

Köpte hem cola och lite chips på City Gross, dumpade av Linda och åkte hem till Robinson. Fel deltagare vann, jag tycker att Jarmo skulle ha vunnit. Han är en sann överlevare, men gruppen talade och Ellenor vann.

Älskling kom hem sent i natt, vid tre tiden tror jag. Minns inte så starkt vad klockan var. Tog en stund innan jag kunde somna igår, bebis sparkade massor och för första gången hann jag se det utanpå magen. Den levde som aldrig förr.

MYSIGT... ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa robinson, men håller med, jarmo kunde gott vunnit. Om brödet smakar bra så kan du väl mejla receptet =)

2009-05-31 @ 12:02:49
URL: http://idaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0