4 veckor

Igår blev Ewelyn 4 veckor, jag skrev 1 månad på facebook, men kom på det att det blir hon ju inte förrän den 7e =)
Tösen har haft sån magknip och är väldigt gasig i magen, så köpte droppar på Apoteket igår, det lättade upp lite, hon bajsade och kräktes massor, men bra att det kommer ut. Jag tycker som sagt så synd om henne, får hoppas det blir bättre nu, igår var hon så gnällig och hon vill bli buren nästan hela tiden. Jag hinner ingenting här hemma :) Knappt gå på toaletten.

På eftermiddagen kom Joels mamma, Joels syster Nina och hennes två döttrar hit på fika. Hade köpt med sig lussekatter och choklad :) Jag passade på att ta en dusch, det var skönt! Men sen kräktes hon ju på mig, typiskt =)

Från det till nåt annat. Jag har fått en sån förbaskad värk i min visdomstand igen. Varför drar hon inte ut den tänker ni kanske? Haft värk ett par gånger nu och det blivit inflammerat så jag fått knapra pencillin. Nu känns lusten närmre en utdragning för jag är så trött på den jäkla tanden! Kan knappt äta, knappt öppna truten för då stramar det. Ringde nu vid åtta till folktandvården och har fått en tid IDAG. Får se vad dom säger. Jag kan ju inte stoppa i mig hur mycket värktabletter som helst, känns inget vidare när man ammar.

I eftermiddag blir det en svänga till jobbet igen och hälsa på :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jätte gärna gumman. Saknar ju dig :) Kanske kan ta en promenad eller så?

2009-11-05 @ 18:35:40
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0