Äntligen morgon =)

Den här söta kaninen fick Ewelyn av sin morfar igår när han kom och hälsade på =)






Jag har inte döpt den ännu, antingen så kanske det blir detta gosedjur som Ewelyn kommer släpa med sig när hon ska sova borta sen, eller så blir det den lena hunden som  hon fick av sin mormor. Det återstår att se ;) Och som pappa sa igår att hon kommer nog bli väldigt bortskämd från alla möjliga håll den lilla tösen så det blir nog fler gosedjur som kommer bygga bo i hennes spjälsäng :)

Igår var Ewelyn lite smågnällig när vi skulle lägga oss för natten, det är standard nu. Man gör vad man kan, men hon gnäller lite ändå. Sen somnar hon och i natt sov hon bra =) Det gillar jag.

Vad som händer idag vet jag inte riktigt. Hoppas det blir en promenad med Madde igen, vi pratade om det igår. Är vädret bra så kommer iallafall jag ge mig ut, men det är ju desto roligare med sällskap!

Ikväll är det dock tvättstugan som gäller.. sen lite mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0