bvc igår

Igår var vi på bvc.. Ewelyn har växt och är nu 53 cm och väger 4320 =) Hon är pigg och frisk!

Idag gick vi inte upp förrän 10 till skillnad från igår då jag va uppe vid 6. Frågade Madde om hon ville följa med på en promenad och det ville hon. Så skönt att komma ut och även att få prata av sig lite, för det är nog inte tyst en sekund när vi är ute ;) Gick in en snabbvisit in på Lindex, men jag kollade inte så mycket, hade givetvis inte plånboken med mig ;/

Nu måste jag kolla till potatisen. Ringde pappa förut och han kommer inte förrän ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Satan vad hon har dragit iväg i vikt :). O roligt förstås. Har det blivit nån bättring på nätterna än?

2009-11-14 @ 12:05:11
URL: http://nrmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0