Friday

Fredag igen och jag ska skriva som jag för det mesta brukar göra "Är seg och trött". Att aldrig får sova en hel natt och utan powernaps på dagarna, ja då är det inte konstigt att jag alltid går runt som i en dimma. Tror även att jag går och bär på nåt skit, är så frusen och yr.

Här hemma är det lugnt och skönt, kollar film och snart börjar Idol. Har kollat runt lite på nätet efter julgardiner. Kan bara inte bestämma mig om jag ska köpa några eller inte? Tycker ni? :)

Idag kom Madde och Leia hit =)

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Madde

de fanns fina på city gross såg jag..

o karlssons i mantorp.. såg jag i reklamen..;-)

2009-11-27 @ 20:56:42
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0