frusen

Känner mig så frusen på kvällarna, speciellt efter att jag suttit och ammat. Dagen har gått fort utan att det blev nån utevistelse idag. Ska försöka komma ut en sväng varje dag, men som sagt idag lockade inte vädret det minsta!

Inte har jag hunnit vila nåt under dagen, jag har så svårt för det för då vill man passa på att ha lite egentid. Kunna sitta framför datorn med en kopp kaffe eller passa på att börja med nån hushållssyssla. Det blir inget gjort här hemma. Dammråttorna blir bara fler och fler och nu har en växt i köket dött också ;)

Har kollat "Förkväll" på tvn, ett väldigt underhållande program. Hann med nya avsnittet av "Andra avenyn" också.

Ska dricka upp min julmust och sen tvätta bort mascaran. Håller tummarna för bättre sömn i natt...

Gäsp gäsp....

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha nej undra vad det beror på. Är nog att domm vill ha all uppmärksamhet ;)

Det skiljer inte såå mycket i ålder på dom va? Vilket datum var det Ewelyn föddes nu igen?

Vore kul att kanske gå en sväng nån dag eller nåt :)

Kram

2009-11-11 @ 23:11:50
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/
Postat av: Ella

Okej:) då är det 13 dagar emellan då.

Härligt!! Pratade med henne med o vi sa kanske början av nästa vecka. Vi är ju lite förkylda än och vill ju inte smitta. Men börjat vända nu :)

Kram

2009-11-12 @ 15:43:09
URL: http://eeeeellaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0