morgonkaffe & den jäkla tandvärken...

Usch, fy och bläh!

Har inte sovit bra i natt, Ewelyn var gnällig och det tog lång tid innan hon kunde somna. Själv var man dötrött. Sen vaknade hon ett par gånger som varje natt, fick byta blöjan på henne då den var överfull med kiss. Inte nog med att jag känner mig som ett spöke idag så har inte tandvärken gett med sig. Det finns inget dom kan göra mer nu, jag får vänta på att värken släpper. Skit.

Sitter här med en kopp kaffe, får hoppas det gör susen för jag vill inte vad så här trött. Det är inte alltid en dans på rosor att ha barn, samtidigt som man är världens lyckligaste att ha fått denna skatt :) :) Det är ett mirakel.

Har inga planer idag.. ska göra en god lasagne sen iallafall :)

Kommentarer
Postat av: jenny

ta en tuss med ren sprit eller wiskey o håll emot en stund, det brukar funka.

2009-11-08 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0