cross

Idag befann det sig lite mer energi i Malins kropp. Dammsugade och skurade golven, med tanke på att man är stor och tung nu och har svårt att böja sig så kan det hända att jag fuskade lite, men det känns rent och det luktar fräscht, mycket bättre än innan iallafall :) I den här lyan kan man städa i evigheter och det blir aldrig tillräckligt rent, inte som jag vill ha det. Men men...sjaskigt!

Vi har även haft tvättstugan idag och tvättade klädseln till babysittern. Skulle slängt med lakan och bädda rent, men det rann ut i sanden, det glömdes bort.

Efter vi slängt i oss lite mat åkte Joel iväg och slängde på crossen på bilen, sen tog vi en tur till Gammalkils crossbana. Var svinkallt till en början, men sen blev det bara skönt. Det kändes bra med frisk luft. Man mår så mycket bättre och man blir lite piggare. Ja, nej jag körde inte. Men är sugen på ett testa nån gång. Man har ju haft en moppe en gång i tiden, då det säkerligen inte kan jämföras med en cross men båda har ju två hjul åtminstone =)

Ikväll blev vi hemma, lagade pommes, lövbiff och beasås. Gött! Kollade Idol, tycker det är lite urtjatat men ändå så vill man titta på det. Lite i brist på annat kanske.

Att kunna sova i natt känns redan nu besvärligt, jag har nästan lite pirr i kroppen, man väntar, man undrar... Man tänker, man grubblar, har man packat i allt? vad ska bebisen heta? har vi bestämt oss? kommer vi ångra oss sen? när kommer vi åka in? hur kommer det kännas? ont? nervöst? kommer mamma va kvar på US? Ja, det är en hel del som rör sig, men måste ändå säga att det mesta känns åt det positiva hållet. Jag är inte rädd, heller inte nervös. Inte medvetet. Det nästan sprudlar lite i kroppen, om jag nu ska överdriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0