Härliga Tisdag


Idag har Ewelyn vaknat tre gånger i natt och tuttat och jag är lika trött varje gång hon slår upp sina blå. Man är i en helt annan värld, men så fort hon börjar tutta så vaknar man till. Hon älskar mammas bröst, likaså mammas famn. Riktigt mammig har hon blivit och det kan ju både vara en fördel och en nackdel. Nu ligger hon bredvid mig på nätterna och det är mysigt, men jag sover inte bra. Dels kan inte jag vrida mig som jag vill och man är rädd för att lägga sig på henne. Har börjat lite smått att lägga henne korta stunder i spjälsängen, det har gått bra men idag gick det inte då började hon gnälla.

Vi har haft besök av min moster och mormor idag på fika och telefonen har gått varm här hemma. Pappa tittade förbi en en kortis innan han åkte hemåt för att jobba.

Jag är seg nu och det har slagit hål i mitt öra.. obehagligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0