ikea

Efter att fått i mig lite havregrynsgröt så åkte vi in till Ikea. Joels mamma följde med. Hon bjöd på mat =) Sen köpte vi nya sänglampor och lite glödlampor samt ett par förvaringsbackar, man får planera när man har dåligt med plats. Blev inte så mkt annat, det är tungt att gå omkring och jag blir så varm. Men vi köpte det vi skulle och det är ju det viktigaste, presentkortet av mamma kom väl till pass :) :)

Stannade till och tog en kaffe hos Joels mamma innan vi åkte hem och sen gick vi in på Dressman. Idag har dom 40% rabatt på Joels jobb, han hittade en jacka annars inget då det mest är "gubbkläder" där hehe

Jag har precis kollat Unga mödrar och längtar så efter bebis, det är jobbigt att vänta. Ikväll ska jag packa klart BB-väskan, eller BB-väskorna;) Ska åtminstone packa det jag kan nu så man är nåt och nåt förberedd om det sätter igång.

Skulle ha städat idag, men tiden bara sprang iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0