ryggvärk

Bf +3.

Fick ett samtal nyss ifrån barnmorskan om en tid för CTG kurva och undersökning inne i Motala om bebisen inte behagar att komma inom två veckor. Jag hoppas jag slipper den tiden, för det är tydligen mycket värre än att förlossningen börjar på naturlig väg. Oavsett så har jag en tid nu. Är helt hundra på att bebisen kommer komma innan, men man vet ju aldrig. Jag har börjat känna lite mer nu, men ryggen är som vanligt VÄRST. Smärtan är olidlig imellanåt, man kan varken sitta eller stå. Värst är när jag sitter.

Inte mycket har hänt här idag heller, pratade med mamma förut och hon har börjat äta lite smått. Det går framåt.
Blev lite rester idag från frysen, köttfärssås och pasta, smidigt och bra! Joel jobbar och jag kommer tillbringa kvällen med vila, förbaskade rygg!


Come on baby!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte STORT grattis till lill tösen =)! Åhh gud så fin o söt hon är!

2009-10-09 @ 21:44:05
URL: http://nrmc.blogg.se/
Postat av: K3NNY

Blir så jäkla avis när jag läser detta, att du hade känningar .. det är hur lugnt som helst här fortfarande.. !!! :) .. se till att uppdatera lite oxå ;) / K

2009-10-10 @ 03:35:23
URL: http://kennysilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0