city gross

Ja det blev en visit till grossen, inhandlat lite mat inför veckan. Jag gillar inte att gå där nu, det är alldeles för rörigt, tar ju dubbelt så långt tid nu när dom ändrar om, lätt att man glömmer också, men man vänjer sig väl. Köpte ett litet paket blöjor, tänkte testa dom men dom kunde inte ta emot blöjkupongen?! hmm, har för mig att man kan lämna såna och få rabatt. Jag har fått hem några ifrån Libero, nån som vet? Vi köpte dom ändå, måste ju ha några hemma när plutten kommer, men gör ju en hel del man kan få lite rabatt då och då.

Haft en hemmakväll, kollade "Ensam Mamma Söker", alltid lika underhållande, jag gillar sådana program. Imorgon är det en ny vecka och det närmar sig ännu mer. Kan fortfarande inte riktigt förstå att jag har en liten bebis i magen, en skapelse, ett mirakel och snart kommer han/hon ligga bredvid oss i sängen och snutta. Helt otroligt, jag kan inte fatta det. Det är snart, tycker inte det var längesen jag gjorde gravv testet. Det komiska är att jag gjorde det två dagar efter jag klarade min uppkörning, bra tajmat om man får säga det själv ;) Så den veckan gav mig två vinster, KÖRKORTET och så BEBIS beskedet =)

Nu sitter man här med stora magen och väntar och väntar...

Kommentarer
Postat av: jennifer

de har alltid funkat för mig, men har du läst så de inte gäller dom stora paketen? Brukar nog oftast vara så annars förlorar dom väl för mycket pengar på de :)

2009-09-28 @ 08:35:08
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: hanna

de har ju redan rabatt på blöjor genom att köpa på citygross..

2009-09-28 @ 12:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0