fredag

Fredag igen!

Pappa åkte för en stund sen, tog en kaffe och snackade lite skit. Fick en födelsedagspeng eftersom vi inte sågs när jag fyllde :) Klockan är snart tre och det känns lite segt. Joel är i garaget och mekar med crossen och jag borde ta en dusch, mitt hår är så flötigt, det blir direkt och en anledning är nog att jag duschar håret alldeles för ofta, men jag har så svårt att vänta när jag ser att det börjar bli skitigt och delar på sig. Dom säger ju att håret blir flötigare ju ofta man tvättar det och att det bästa är att tvätta håret ca 2-3 gånger/veckan, så borde strunta i det. Ska ju ändå inte ut på några äventyr idag och här hemma är det ingen som bryr sig om min kalufs nu ändå =)

Ikväll blir det mys framför Idol, äta nåt smarrigt kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0