Lördag

Hemkommen. Varit och käkat lunch på stan med Helene och hennes gulliga dotter. Gick och kikade lite, men köpte inget förut en roller att ta bort hår med på kläderna, va heter dom egentligen, står helt still här?! :)

Hade kunnat få med mig lite babykläder, men jag väntar tills jag vet vad det blir, så på den fronten så väntar jag med shoppingen. Måste hålla lite i pengarna nu också eftersom jag inte vet hur det blir nästa månad då ingenting är klart än. Lite godis unnade jag mig ;) godis både igår och idag.. inte bra, men det är ju helg!

Joel är och kör cross skulle stanna förbi hos Jocke en kompis till oss och ta en kaffe. Jag ska väl göra lite nytta, tog tag i diskberget förut och har en massa tvätt som både hänger och ligger här i lägenheten.


Kommentarer
Postat av: jennifer

klädvårdsrulle säger jag :D

2009-09-05 @ 19:23:29
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0