lunch & fika

Sov länge idag, behöver nu timmarna på morgonen eftersom jag sover så illa på natten. Vid ett tiden åkte Helene och jag ner till "stan", kollade lite och käkade. Åt fisk =) Mår dåligt nästan jämt nu, speciellt på morgonen och på kvällen, men hjälper å andra sidan mig inte heller att ligga på sofflocket och tycka synd om sig själv så idag tvingade jag mig upp. Sen att Helene frågade om jag ville fika, behöver en push för annars händer inte mycket här. Och jag själv är för bekväm för att komma ut. Speciellt nu.

Jag följde med henne och kollade på två lokaler också då hon funderar på att starta eget, hittade en riktigt fin lokal centralt, men det ör ju upp till Helene och det är ju en process innan man kommer gång.

Träffade på några jobbarkompisar, sällan man stöter på nån man känner nu när man blivit en puppa och håller sig inne ;) Så det var skönt att komma ut.

Köpte en fleeceoverall till bebis, lite mindre storlek då den jag har här hemma är så stor och one size. Den ska lillen ha när vi åker hem ifrån BB för det är banne mig ingen värme ute nu även om min graviditetstemperatur stiger till över 40 ibland.

Mammas operation gick bra, men hon har ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0