Måndag kväll

Tredje inlägget idag, som att jag inte har nåt viktigare för mig =) Har inget roligt att berätta nu egentligen, väntar på att Joel ska komma hem, men det dröjer cirka en och en halvtimme och då sover nog jag. Haft sån ryggont, och nu börjar benen värka. Känns som träningsvärk, men jag har inte tränat?!

Mamma ringde förut, hon, hennes karl och mina bröder kommer hit på Lördag och fikar. Fira mig, som jag själv tycker är helt meningslöst och bortkastat. Liksom jag fyller 24, och? Känns som att åren inte gör nån skillnad och inte blir jag klokare heller. Det enda som existerar i min hjärna nu är att våran bebis som ska komma till världen. Men fika är alltid gott, och det är såklart roligt att dom vill komma :) Måste fundera ut nåt som jag kan bjuda på bara hmm...

Farmor ringde förut och ska ta med sig sin syster hit i veckan, antingen Onsdag eller Torsdag. Hon bor här i Mjölby, farmors syster alltså, men jag ser henne aldrig, ser aldrig några av mina släktingar här. Hon ville träffa mig innan bebisen kommer och var lite nyfiken på magen :) Jag har inte träffat henne på mycket länge. Tiden går så fort, dagar blir till veckor, veckor till månader och månader till år. Ställa mig och baka känns inte motiverande just nu, jag får kila in till affären imorgon och inhandla nåt smarrigt till besöken.

Får inte glömma, när det vankas besök så vill Malin ha det rent och fräscht hemma och det innebär att jag måste tvinga fram snabeldraken och skurhinken imorgon. Borde även ta ett tag med trasan och damma av lite. Bära ner kartonger till källaren, men det får bli Joels uppgift :)

Dessa "måsten" som har borrat sig in i min hjärna.... suck.. pust..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0