Måndag

Varit en effektiv förmiddag fram tills nu.

Det vi har hunnit med:

- Sagt upp kontraktet på gymet, nu äntligen kunde jag göra det! En månad kvar sen slipper jag dom pengarna.
- Försäkringskassan. Skrivit på pappret om föräldrapenningen och det var tur att vi gick ner och pratade dom. Krångligt. Men nu är det fixat iallafall. Bara vänta och se. Handläggning cirka 5 veckor. BLÄ!
- Uppe på MVC och hämtade ett nytt rör till urinodlingen som jag ska lämna imorgon.
- Swedbank. Ja, nu har man bytt bank. Skönt med gemensam ekonomi. Det känns bra. Tar cirka 1 vecka innan allt blir klart.
- En sväng till Försäkringskassan igen då jag var tvungen att meddela nytt bankkonto.
- Käkat lunch.
- Apoteket. Köpte tabletter mot halsbrännan. Hade en helvetes natt utan sömn ;(

Så skönt när man får mycket uträttat, slippa ha allt hängades på sina axlar. En lättnad.

Snart åker Joel till jobbet och jag har lite att göra, diska, plocka lite osv. Men en powernap på soffan känns mer lockande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0