ny vecka

Första dan på en ny vecka, jag sov som en gris till över tio idag, sen fick jag allt ta och tvinga mig upp för lite frukost. Denna vecka är Joel ledig ifrån jobbet och det känns tryggt ifall vi måste åka in till BB. Sen är det ju inte så att han sitter och väntar bredvid mig, men det känns lite tryggare iallafall. Idag tänkte vi åka ut till crossbanan, men tanke på att det regnade förut och troligtvis är lerigt som satan så struntade vi i det.

Gjorde en god lasagne förut så så mycket annat har det inte blivit, så aktiv är jag vissa dagar ;) Uppblåst, svullen, trött och seg. Vädret gör ju ingen skillnad idag heller.

Nu ska jag ta tag i disken här hemma, plocka lite och invänta kvällen så består av ännu mer tv-tittande. Bebis, bebis vill ha dig här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0