Onsdag

Var uppe med tuppen idag, eller jag nästan iallafall.. Heléne svängde förbi och lämnade en påse med ett par mammakläder som jag fått låna, tyvärr var det mestadels stora storlekar så det blev som tält på mig.. men nåt av det kunde jag ha iallafall. Saknar verkligen mina jeans..  och JAG VET att det kommer dröja läääänge till innan jag får på mig dom, jag har lagt på mig så mycket om höfterna, rumpan och låren. Har blivit en riktig fetknopp =) Enligt mig själv åtminstone, tror andra håller med fast dom inte vågar säga nåt hehe ;)

Gick ner på stan och mötte upp Linda tog ett varv och kikade lite, utnyttjade min rabatt och köpte en baströja, en vit långärmad till fotograferingen imorgon då en fotograf ska fota Joel och mig utomhus. Nu när magen är stor och allt =) Får hoppas det inte regnar bara, och vem vet bebisen kanske tittar ut i natt hehe, men då skulle jag bli väldigt förvånad!

Tog en caffe latte på Gusto, mysigt fik, men fick lite ångest nu när inte mina pengar verka komma.. det ser mörkt ut ;( Det positiva är att jag har fått beslut iallafall, och fått en högre dagpenning, ja lite ska man väl ha för att man jobbat, men det ser ut som att det kommer dröja innan dom betalas ut. Suck! Typiskt nu när man ska ha bebis och allt. Fick iofs några tusenlappar i lön, men det var en piss i havet...STOPP, nu ska jag sluta gnälla det hjälper kanske för stunden, men inte i längden. Vi grejar det tillsammans, även att det känns trist.

Nae, om man skulle ta och fixa nåt ätbart. Frågan är bara vad? Känner mig hungrig , men ändå inte. Måste dock tänka på bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0