ONSDAG


God morgon!

Vaknade tidigt, gick upp tjugo över fem då Joel åkte till jobbet. Legat och vridit på mig en bra stund, dessutom har jag haft en sån halsbränna i natt. Fick nog och gick upp. Har precis hällt upp en kopp kaffe, och det är väl inte så passande när man har sura uppstötningar, men för att jag ska bli människa så behövs det en kopp eller två sen är jag någorlunda pigg ;)

Idag måste jag ner till MVC och lämna urinprov, har inte varit på toa sen i natt så jag hoppas kunna klämma ut ett par droppar om en timme eller två. Brukar ju inte va nåt problem, då man ständigt är kissnödig eftersom bebisen trycker på blåsan. Skulle lämnat in ett i början på veckan, men glömde totalt bort det, hade inte en tanke på det förrän jag såg röret på micron. Lika bra att få det gjort!

Vid 12 tiden kommer Jonna och hämtar upp mig vid station, ska åka till Helen, en gammal kompis som jag umgicks med under gymnasietiden. Vi har haft väldigt kul ihop, även att vi rykt ihop, men sånt är livet, det har gått så många år nu så att allt sånt är passerat och nu inser man faktiskt hur omogen man var ;) Ska bli riktigt skojsigt och se hur dom bor, har byggt nytt hus här i Mjölby! Jag kommer nog bli avis, eftersom jag vill flytta till annat :) Men min tid kommer väl vad det lider.

Ska köpa ett skötbord som man har till badkaret och sen skulle hon leta fram lite barnkläder, synd att man inte vet könet än.. spänningen är olidlig :) Även att det inte spelar nån roll egentligen.

Fått hem ett arbetsgivarintyg från kommunen också så nu fattas det bara ett papper sen kan jag skicka in allt till f-kassan ang föräldrapenning. Hoppas det kommer på posten idag, vill få det gjort för sen lär det dröja några veckor. Men jag kan inte göra mer än att vänta, inget är som väntans tider...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0