Tisdag

Idag känns det eller rättare sagt det är en riktig höstdag, det blåser och det är grått. Film och sov väder ;)
Somnade sent igår, har svårt att somna innan Joel kommer hem ifrån jobbet och innan dess fastnade jag framför gamla repriser av Big Brother.

Igår ringde min A-kassa och dom ska fatta beslut i veckan så snart hoppas jag får mina pengar. Hoppas på tur nu =) Dom kommer väl till pass eftersom jag inte kommer få nån mammapenning än på några veckor, dom liksom A-kassan har ju sin handläggningstid också. Så nu håller jag tummarna!

För övrigt så har det inte hänt så mycket, mådde jätteilla förut på förmiddagen, men gick över nu efter lunchen som bestod av kokt potatis, hemmagjorda köttbullar, sås och ärtor. Mums Mums! Och så lingon till givetvis ;)

Har högar med ren tvätt här hemma, som måste strykas och vikas in. Så det finns att göra om man bara vill :)

Disken är klar, skickade med Joel några papperskassar med skräp också. Var får man allt ifrån?

Han har laddat ner och bränt ut några filmer, känns väldigt lockande en sånhär dag, bara det att jag har så svårt att hålla mig vaken...

Bebis bebis... kom nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0